محل لوگو

کسب در آمد از اینترنت تا روزی 2 میلیون تومان ، کاملا واقعی و تست شده


کسب در آمد  از اینترنت تا روزی 2 میلیون تومان ، کاملا واقعی و تست شده

بسم الله الرحمن الرحیم

دوست عزیز سلام. به سایت زندگی من خوش آمدید

چنانچه شما در قسمتهایی از زندگی خود از نظر مالی، سلامتی، روابط، آرامش و احساسات آن نتیجه دلخواه خودتان را ندارید خواندن ادامه مطالب را به شما پیشنهاد می کنم. چون آینده شما با مطالب این صفحه قطعا تغییر خواهد کرد.

مهمترین خواسته و آرزوی خیلی ها بهبود وضعیت مالی می باشد. خیلی ها می خواهند بدانند چکار باید بکنند تا خانه ای بزرگ و مناسب برای خودشان داشته باشند؟

چکار کنند تا یک ماشین خوب زیر پا داشته باشند؟

چکار کنند تا برای خرید وسایل مورد نیاز، مدام به قیمت شان خیره نشوند؟ زیرا دیگر از خرید وسایل ارزان قیمت و بی کیفیت خسته شدند.

چکار کنند تا از شر نگرانی برای این همه هزینه های تمام نشدنی خلاص شوند؟

چکار کنند تا شرمنده خانواده شان نباشند؟

چکار کنند تا بتوانند دست زن و بچه ها را بگیرند و با خیال راحت یک سفر درست و حسابی داشته باشند، شب را در یک هتل خوب سر کنند و در بهترین رستورانها غذا بخورند و تا این حد در انتخاب هایشان محدود نباشند

چکار کنند تا بهترین امکانات را برای زندگی شان فراهم کنند؟

و در یک کلام چکار کنند تا به استقلال مالی برسند؟


این روزها با توجه به شرایط اقتصادی کشور کسب درآمد برای بسیاری از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند شغل مناسبی داشته باشند به سختی درس میخوانند و عده ای دیگر نیز راه های دیگر را انتخاب میکنند. هرکس به طریقی در تقلا است تا بتواند کسب درآمد ایده آلی داشته باشد. اما متاسفانه اکثر از این تقلا ها بی نتیجه میمانند. کسانی که درس میخوانند معمولا بعد از فارغ التحصیلی در پیدا کردن شغل شکست میخورند و تمام زحماتی که این همه سال کشیدند و شب بیداری هایی که برای درس خواندن متحمل شدند به راحتی هیچ و پوچ میشوند و بر باد میروند. کسانی هم که راه های دیگر را انتخاب میکنند معمولا به دلیل نداشتن سرمایه زیر دست این و آن میشوند و تا آخرعمرشان هم زیر دست میمانند. در نهایت نتیجه این شده است که بسیاری از جوانان بیکارند و حتی پول شارژ گوشی خود را هم ندارند و بسیاری دیگر هم به کارهای سخت با حقوق اندک مثل کارکردن در رستوران ها و کارگری و کار کردن در جاهای مختلف مشغول هستند و به هیچ وجه از شرایط زندگی خود رضایت ندارند...در این میان عده اندکی نیز با زحمات فراوان شغل دولتی پیدا میکنند که بدک هم نیست و میتوانند یک زندگی بخور و نمیری داشته باشند. با شغل های دولتی میتوان با 8 ساعت کار همراه با اضافه کاری و صبح خیلی زود از خواب بیدار شدن به درآمد روزی حدود 100 هزار تومن رسید. خب با این شغل ها افراد حتی وقت بودن در کنار خانواده خود را هم به زور پیدا میکنند چه برسه به تفریح کردن آن هم با این حقوق اندک!

 


 

پس همه افراد به دنبال یک راه برای کسب درآمد زیاد در قبال کار آسان و زمان کاری اندک هستند. جالب است بدانید این راه جادویی و فوق العاده خیلی وقته که جلوی چشمان همه افراد قرار دارد ولی افراد از آن در جهت کارهای بیهوده و بی فایده استفاده میکنند. این راه جادویی را همه ما می شناسیم: اینترنت!

تا به حال فکر کرده‌اید که بدون اینکه مجبور باشید هر روز سر ساعت از منزل بیرون بزنید و سرکارتان حاضر شوید، می‌توانید با یک گوشی تلفن همراه و یا یک کامپیوتر از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشید؟

 


 

کسب درآمد ازاینترنت یکی از پردرآمد ترین و بهترین شغل های دنیا است که با آن در هر شرایطی می توانید درآمد بالا و پایداری داشته باشید.چه وضع اقتصادی کشور خوب باشد چه بد. شما درآمدتان سر جایش است. در کسب و کارهای اینترنتی پتانسیل های بالایی وجود دارد که در کمتر از چند روز می توان به اندازه حقوق چندین کارمند درآمد داشت. خیلی از افراد با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به درآمدهای میلیونی و یا حتی میلیاردی رسیدند. شما هم اگر قصد داشته باشید که به این درآمد برسید باید به فکر کسب درآمد اینترنتی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود باشید.

راه های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که افراد با توجه به ایده، تجربه و سرمایه شان به سمت آن ها می روند. مثلا :

  • فروش و تبلیغات از طریق تلگرام و اینستا گرام
  •  فریلنسر بودن
  •  وبلاگ نویسی
  •  طراحی سایت و اپلیکیشن

ولی این راه ها برای همه قابل استفاده نیست. چون خیلی ها آن سرمایه، دانش و تخصص لازم را ندارند.

پس یک کار بسیار راحت تر به شما معرفی میکنم که همه می توانند از آن پول در بیارن !!!

خیلی از افراد از اینترنت فقط برای کار های بیهوده مثل دانلود فیلم های مختلف و چرخ زدن در شبکه های اجتماعی استفاده میکنند. در ادامه یک روشی را به شما دوست عزیز آموزش می دهم که هر روز دارید از آن استفاده می کنید ولی تا بحال از آن درآمدی نداشتید. در این روش به هیچ سرمایه اولیه و دانش خاصی نیاز ندارید تنها با داشتن یک گوشی تلفن، تبلت، لپ تاپ و یا کامپیوتر می توانید در منزل از طریق اینترنت درآمد عالی کسب کنید. نیازی به هیچ مجوز و دفتر و شرکتی ندارد و یکی از ساده ترین و راحت ترین کارهایی است که هر کس می تواند از طریق آن درآمدزایی داشته باشد.

 


 

این روش قابلیت کسب درآمد از روزی حداقل 100 هزارتومان تا روزی 2 میلیون تومان بلکه بیشتر از آن را دارد. تنها با صرف یکی دو ساعت کار روزانه. که البته این مبلغ بستگی به تلاش شما و کمی صبر و حوصله دارد. من به شما اطمینان می دهم اگر طبق آموزشی که دادم عمل کنید می توانید از همان روزهای اول پول زیادی به دست آوری.

 

شاید تا اینجا سوالات زیادی برای شما پیش آمده باشد که به تعدادی از آنها که عمومیت دارد پاسخ میدهم:

1- این کاری که از آن صحبت میکنید فعالیت در سایت های تبلیغات کلیکی ، سایت های هرمی ، نتورک مارکتینگ، فعالیت در بازار فارکس و امثال این هاست؟ اگر هیچکدام از این موارد نیست پس چیه؟ نمیشه بگید چه کاریه؟

پاسخ: خیر هیچکدام از این ها نیست. این فعالیت هایی که نام بردید نیازمند صبر و حوصله فراوان و سرمایه گذاری بسیار زیاد هستند و همچنین فعالیت در اکثر این زمینه ها از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ قانونی نیز غیر قانونی است و اکثر سایت های مربوط به اینجور فعالیت ها در ایران فیلتر هستند. در حالیکه روشی که بنده ارائه کرده ام به هیچگونه سرمایه ای نیاز ندارد و اگر هم داشته باشند بسیار بسیار ناچیز است و اگر زرنگ باشید میتوانید در همین روز اول به راحتی درآمدتان را شروع کنید.

این فعالیت ده ها سال هست که بصورت سنتی در حال انجام بوده و اخیرا چند سالی هست که اینترنتی شده و افراد بسیاری پول زیادی از این طریق کسب میکنند ولی متاسفانه نمیتوانم بگویم روش آموزش داده شده در این پکیج آموزشی، آموزش چه فعالیتی است. چون این آموزش بصورت کاملاً اختصاصی تهیه شده است و در مورد هیچکدام از این فعالیتهایی که ذکر کردیم نیست و بنده برای جلوگیری از سوء استفاده افراد سود جو این ریسک را انجام نمیدهم و ماهیت این روش فوق العاده درآمدزا و آسان را لو نمیدهم.

 

 

2- آیا این کارها از لحاظ شرعی حلال هستند؟ از لحاظ قانونی مشکلی ندارند؟ درآمدمان از داخل ایران خواهد بود؟

پاسخ: این کار صد در صد حلال بوده و هیچگونه مشکلی چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی ندارد و شما میتوانید از داخل ایران و به پول ایران، پول به دست آورید و از درآمدش لذت ببرید.

 

3- شما میگید که با اون روشی که معرفی کردید میشه روزی 2 میلیون تومن در روز درآورد اونم با یه ساعت کار. خب اگه اینجوری باشه کل مردم میان سمت این کار و کسی سر کار نمیره! چجوریه جریان؟؟

پاسخ: بله اگر اگر اگر همه مردم این روش رو یاد بگیرن همشون میفهمند که تا حالا چه فرصتی رو از دست داده بودند و به همین کار میچسبند. ولی خب فقط تعداد اندکی از افرادی که این مطلب را مشاهده میکنند این آموزش را خریداری میکنند و اکثر افراد فکر میکنند این آموزش هم مانند بسیاری دیگر از آموزش ها الکی است و باعث ایجاد درآمد نمیشود! در حالی که دارند بزرگترین فرصت زندگیشان را از دست میدهند! بنابراین افراد زیادی به سمت این کار نمیروند و همچنان به سختی و با حقوقی اندک در جاهای دیگر کار میکنند. و پتانسیل کسب درآمدی این روش ها همچنان بالا و رویایی میماند.

 

4- چه کسانی میتوانند از این آموزش استفاده کنند و کسب درآمد کنند؟

پاسخ: فعالیت و کسب درآمد در این زمینه هیچگونه محدودیتی برای هیچ شخصی ندارد. تمام افراد اعم از شاغل و بیکار، مرد و زن، جوان و نوجوان و با هر سطح سوادی میتوانند از این طریق کسب درآمد فوق العاده ای داشته باشند. این فعالیت اصلا به تخصصی خاصی نیاز ندارد و خیلی خیلی آسان است چون آموزشات را بصورت قدم به قدم و خیلی کامل ارائه داده ایم بطوری که همانگونه که گفتیم همه افراد میتواند کار را انجام دهند. همین که بلد باشید با یک کامپیوتر یا گوشی تلفن و اینترنت کار کنید و با یکی از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتساپ و اینستا آشنایی داشته باشید  کافیه !!!!!

اگر اطلاعات شما در زمینه کار با کامپیوتر و شبکه های اجتماعی در حد صفره و کسی هم ندارید که بهتون کمک کند، این کسب و کار را به شما پیشنهاد نمیکنم. هر چند که بعید می دانم. چون اگر اینجور بود شما الآن تو این صفحه از سایت نبودید.


 

5- برای کسب درآمد در این زمینه ها حتماً باید سرمایه داشته باشیم؟

پاسخ: خیر بدون سرمایه هم میتوانید به خوبی و بدون هیچ مشکلی کسب درآمد خوبی داشته باشید.

 

 6- قیمت آموزش شما برای من گرونه. من از خودم حتی هزار تومن پول هم ندارم و حتی پول خرید آموزش رو هم قراره از دوستم قرض بگیرم. شما رو ب خدا اگر این آموزش هم مثل بقیه آموزش های موجود در اینترنت کاربردی نیست و درآمدی نداره بهم بگید.

پاسخ: دوست عزیز اتفاقا این روش ها مختص کسانی مثل شماست که میگید از خودتون هزار تومن هم ندارید. با این روش فوق العاده به این درآمدی که گفته شده میرسید. نگران قرض گرفتن از دوستتان هم نباشید چون در صورتیکه واقعاً دل به کار بدهید و نکات گفته شده را انجام دهید قطعاً این پول رو از طریق این روش در میارید و قرضتون رو میدید. پس اصلا نگران نباشید.

شما مختارید! میتوانید با این 50 تومان چندتا تنقلات و چیپس و پفک بخرید، یا این مبلغ ناچیز رو صرف خرید آموزشی بکنید که با استفاده از اون به راحتی ممکنه این 50 تومان رو در عرض دو سه دقیقه کسب کنید. آیا پکیج آموزشی که آینده شما را میسازد و شما را از خلایق کاملاً بی نیاز میکند ارزشش از تنقلات کمتر است؟؟ آیا بهتر نیست پول تنقلات یک روز خود را برای خرید ابزار رسیدن به آرزو هایتان خرج کنید؟؟! به هر حال تصمیم با خود شماست و کسی شما را به کاری اجبار نمیکند...سرنوشت و آینده هر کس در گرو تصمیمات کلیدی خود اوست...این همان تصمیم کلیدی شماست...

 

7. اگر این آموزش هم مثل بسیاری از آموزش های موجود در اینترنت قابلیت افزایش درآمد نداشت چی؟

پاسخ: در صورتیکه کسی به تمام راهکار هایی که در این فایل آموزش داده‌ام به درستی عمل کند بعد از حداقل یک ماه فعالیت قطعا به درآمد خوبی خواهد رسید.

این نکته را هم در نظر بگیرید که خیلی ها فکر می کنند تنها با خرید این پکیج از همان روز اول 2 میلون درآمد خواهند داشت. باید بگویم به هیچ وجه اینجوری نیست. 

دوستان؛ جهان قانونی دارد به نام تکامل. یعنی هر چیزی باید آن سیر تکاملی خود را طی کند. همانگونه که با کاشت دانه، یک روزه گیاهی سبز نمی شود و یا یک جنینی، یک روزه جوان 20 ساله نمی شود، کلا هر چیزی در این جهان یک دوره ی تکاملی دارد که باید بگذرد. تغییرات مالی در زندگی شما هم به همین صورته. یک روزه به درآمد 2 میلیونی نخواهی رسید. شاید روز اول فعالیت فقط 20 هزار تومان درآمد داشته باشی. روز بعد بیشتر و همینجور روز به روز درآمد شما به نسبت زمانی که صرف می کنید بیشتر و بیشتر می شود. اگر به دنبال این هستی که راه صد ساله را یک شبه طی کنی، این کار مناسب شما نیست.

فرض کنید شما صاحب یک مغازه هستید و توی آن کلی جنس و سرمایه ریختید. حالا به نظر شما اگر درب مغازه را باز نکنید و فعالیتی نداشته باشید آیا درآمدی خواهید داشت؟

خیر. هیچ درآمدی نخواهید داشت.

اینجا هم مثل همینه. شما با خرید پکیج آموزشی مغازه را دارید ولی تا زمانیکه کرکره را بالا نکشید، زمانی صرف نکنید و فعالیتی نداشته باشید بدون تعارف باید بگویم که هیچ درآمدی هم نخواهید داشت. در عوض اگر فقط روزی دو ساعت به این کار اختصاص دهید بعد از گذشت یک ماه درآمد بسیار عالی کسب خواهید کرد. فعالیت بیشتر = درآمد بیشتر

 

8. چرا سایت شما نماد اعتماد الکترونیکی ندارد؟ پس ما چطوری به شما اعتماد کنیم و فایل آموزشیتان را خریداری کنیم؟ اومدیم و شما هم مثل بقیه سایت های کسب درآمد دروغگو و وکلاهبردار بودید.

پاسخ: همانطور که میدانید سایت من یکی از سایت های زیرمجموعه فورکیا ( www.4kia.ir ) میباشد. آدرس سایت فورکیا را برایتان نوشتم. اگر به سایتش مراجعه کنید میبینید که خود فورکیا نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال دارد. همچنین همانطور که قابل مشاهده است فورکیا دارای گواهینامه SSL یا همان پروتکل امنیتی https نیز میباشد بنابراین تمام اطلاعاتی که کاربران به سیستم سایت بنده که زیر مجموعه فورکیا میباشد میدهند (هر چند که بسیار سطحی هستند) و پرداخت های بانکی و... همه و همه تحت کنترل و حفاظت پروتکل امنیتی SSL انجام میگیرند. خب حالا با خودتان فکر کنید آیا امکان دارد مجموعه معتبری مانند فورکیا اجازه فعالیت به فروشگاه های نامعتبر و بی کیفیت و کلاهبردار را در سیستمش بدهد؟؟ اگر من کارم بی کیفیت بود آیا فورکیا اجازه فعالیت به من را میداد؟؟ خب مسلماً خیر! اگر هم میبینید که خود سایت بنده که الان در آن حضور دارید نماد اعتماد الکترونیکی و پروتکل https ندارد به این دلیل است که زیر مجموعه های فورکیا نمیتوانند بطور اختصاصی از این موارد استفاده کنند که صد البته لزومی هم ندارد. ضمنا در کنار دکمه خرید گزینه "گارانتی خرید" از سوی سایت فورکیا گذاشته شده، می تونید آنرا مطالعه کنید و خیالتون از بابت کلاهبرداری راحت شود. سایت فورکیا گارانتی کرده که اگر محصولی کلاهبرداری باشد تمام پول پرداختی به شما برگشت داده خواهد شد.

 

لطفاً قبل از اینکه هرگونه پیغامی به پشتیبانی بدهید تمام توضیحات ارائه شده در سایت را با دقت مطالعه کنید. در صورتیکه پیغامی به پشتیبانی بدهید و سوال یا درخواستی داشته باشید که پاسخ و راه حلش در بین نکات گفته شده در قسمت های مختلف سایت موجود باشد، پشتیبانی از پاسخگویی به شما معذور است.

 

نکته 1* زمان پاسخگویی پشتیبانی سایت، از 10 دقیقه تا حداکثر 3 روز است. لطفاً تا دریافت پاسخ شکیبا باشید.

 

نکته 2* فقط به سوالاتی در زمینه آموزش پاسخ داده می شود و به سوالاتی که جواب آنان مشخص است یا قبلاً توضیح داده شده است نظیر "آیا واقعاً شدنی است؟" و یا " چه کاری هست" پاسخ داده نمی شوند.

 

نکته 3* فایل هایی که دانلود میکنید با فُرمَت زیپ (zip) هستند. برای اینکه بتونید بازشون کنید و فایل های داخلشون رو استفاده کنید باید از برنامه winrar استفاده کنید و فایل ها رو خارج سازی کنید. اگر این برنامه رو ندارید باید از اینترنت دانلودش کنید. هم نسخه موبایلش موجوده و هم نسخه کامپیوترش.(البته اکثر موبایل ها خودشون این برنامه رو دارند.) استخراج فایل با استفاده از برنامه winrar بسیار راحت میباشد و در حد یکی دو کلیک است ولی در صورتیکه بلد نبودید میتوانید با سرچ کردن در اینترنت به راحتی یاد بگیرید.

 

نکته 4* در صورتیکه پس از پرداخت موفق مرورگر شما پیغامی نشان داد و یکی از گزینه های “Save” یا “ذخیره” یا “Continue” یا “ادامه” یا امثال اینها در آن پیغام بود، بر روی آن گزینه کلیک کنید تا فرایند خرید کامل شود. حتماً حتماً هم بعد از پرداخت روی گزینه “تکمیل فرایند خرید” کلیک بفرمایید تا خرید شما با موفقیت انجام شود و هیچ نقص و مشکلی در پرداخت شما نباشد.. دقت کنيد در صورتيکه پس از پرداخت در صفحه بانک دکمه سبز رنگ «تکمیل خرید» را کلیک نکنید و به فروشگاه هدايت نشويد خريد شما ناقص ميماند و پرداخت شما بصورت ناموفق انجام میشود و نمیتوانید لینک های دانلود را دریافت و پکیج را دانلود کنید. 

 

نکته 5* اطلاعات کاربران در هنگام ثبت نام نزد سامانه به صورت محرمانه محفوظ خواهد بود و تحت هیچ شرایطی در اختیار هیچ شخص یا سازمانی قرار نخواهد گرفت ، سیستم جز اطلاعات سطحی مورد نیاز برای ثبت نام هیچ اطلاعات دیگری را دریافت نمی کند.

 

نکته 6* در هنگام خرید و بعد از "پرداخت موفق" به صورت خودکار به صفحه لینک های دانلود هدایت می شوید و یک نسخه از لینک های دانلود به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. در صورتیکه بعد از "پرداخت موفق" به هر دلیلی به صفحه لینک های دانلود هدایت نشدید و یا از آن خارج شدید و موفق به دانلود فایل ها نشدید، به ایمیلتان مراجعه کنید و از طریق لینک هایی که به ایمیلتان ارسال شده‌ است اقدام به دانلود کنید. اگر ایمیل ندارید برای اینکه این فرصت را از دست ندهید فقط جهت خرید میتوانید از این ایمیل استفاده کنید: sskham2020@gmail.com

و در صورت عدم دانلود فایل به آیدی تلگرامی سایت پیام دهید تا فایل از طریق تلگرام برایتان ارسال شود. یادتان باشد حتما شماره سفارش و شماره تراکنش را یادداشت کنید تا در صورت نیاز ارائه دهید و در اولین فرصت نسبت به ایجاد ایمیل برای خودتان اقدام فرمایید. برای ایجاد ایمیل کافیه تو اینترنت سرچ کنید "ساختن ایمیل" راهنمایی خواهید شد.

 

نکته 7* پیگیری خرید های ناموفق و دانلود های ناموفق (احتمالی) منوط به ارائه شماره پیگیری و یا اسم و فامیلی دقیقی که موقع خرید وارد کرده اید می باشد و بدیهی است که در صورت عدم ارائه شماره پیگیری و یا اسم و فامیلی دقیق ، پشتیبانی سایت هیچگونه تعهدی مبنی بر پیگیری خرید و ارائه خدمات به کابر ندارد.

 

نکته 8* اگر در فرایند خرید یا هر جای دیگری مشکل یا سوالی برایتان پیش آمد و نیازمند کمک و راهنمایی بودید، به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و از طریق تلگرام با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید و مشکلتان را مطرح کنید. تیم پشتیبانی سایت با کمال میل به شما کمک خواهد کرد.

 

نکته 9* پشتیبانی ما موظف است در صورت عدم دانلود موفق کاربر و ارائه کد پیگیری یا ایمیل خرید موفق (یا اسم و فامیلی دقیق خرید موفق) از سوی کاربر، لینک های دانلود پکیج را توسط تلگرام ظرف مدت حداکثر 72 ساعت ارائه دهد.

شما دوستان عزیز و گرانقدر میتوانید از طریق تلگرام با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید. پشتیبانی سایت با کمال میل آماده پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شما سروران گرامی میباشد. آدرس تلگرام پشتیبانی‌ را در قسمت "تماس با ما" اعلام کرده‌ایم. لازم به ذکر است به منظور راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان، به جای استفاده از سیستم وقت گیرِ تیکتینگ، فقط از تلگرام برای پاسخگویی استفاده میکنیم. بنابراین فقط و فقط پیغام هایی که از طریق تلگرام دریافت میکنیم را پاسخ میدهیم و از پاسخگویی و رسیدگی به پیغام هایی که از طریق بخش "پشتیبانی خرید" و یا آن فُرمِ تماس موجود در صفحه‌ی "تماس با ما" دریافت میشوند معذور میباشیم.

آیدی تلگرام پشتیبانی: sskham@

(پاسخگویی همه روزه غیر از روزهای تعطیل رسمی و پنجشنبه‌ها)

 

 

جمع بندی:

دوستان؛ تا اینجا صحبت از کسب درآمد بود و بنده صادقانه و بدون اغراق تمام شرایط آنرا گفتم تا شما با  ایمان کامل وارد این کسب و کار بی نظیر شوید و در صورت علاقه داشتن به کسب درآمد از اینترنت حتما از این روش استفاده کنید.

چون شما با این 50 هزار تومن هیچ کسب و کار دیگری نمی توانید راه اندازی کنید که با این سرمایه ی کم، تا این حد پتانسیل بالایی در کسب درآمد داشته باشد. کاری که در حال حاضر راحت ترین روش کسب درآمد از اینترنت می باشد و تقریبا همه می توانند از آن پول در بیارند.

از طرفی شما در این پکیج یک قانون و یک فرمول کلی را خواهید آموخت که نه تنها در کسب ثروت بلکه می توانید در رسیدن به سلامتی، آرامش، شادی، روابط عالی و موفقیت در هر زمینه ای از آن استفاده کنید.

 من حدود بیست سال می باشد که در زمینه موفقیت فردی کتابهای زیادی را مطالعه کردم و این چند سال اخیر با شرکت در دوره ها و سمینارهای زیادی از اساتید مختلف این موضوع را جدی تر پیگیری کردم، ده ها میلیون تومان در این راه هزینه کردم ولی بازهم آن نتیجه ای که می خواستم نگرفتم تا اینکه با سایت یکی از بهترین اساتید در این زمینه آشنا و به مسیری هدایت شدم که خدا را صد هزارمرتبه شکر در حال دریافت نتایج بسیار عالی در همه ی زمینه های زندگی ام هستم. و من در این پکیج شما را نیز به این مسیر راهنمایی می کنم تا شما هم مثل من و هزاران نفر دیگر از لحظه لحظه های زندگی خود لذت ببرید.

 قطعا همه ی شما دوست دارید که تا آخرین لحظه عمرتان در سلامت کامل باشید.

 با اعتماد به نفس بالادر هر زمینه ای موفق باشید.

 با همسر، فرزند و دوستان خود روابط خوب و شادی داشته باشید.

 در این پکیج و مسیری که هدایت می شوید مباحثی یاد می گیرید که به جرأت می توان گفت در هیچ کتابی نوشته نشده و یا در کمتر سمیناری به آن اشاره شده است.

 پس فرصت را از دست ندهید و برای شروع یک کسب و کار اینترنتی با درآمد عالی در ماه و خلق زندگی زیباتر بر روی گزینه "پرداخت و دانلود" کلیک کنید.

 

 

اگر ایمیل ندارید فقط جهت خرید می توانید از این ایمیل استفاده کنید : sskham2020@gmail.com

  جهت سهولت در خرید، پرداخت از طریق بانک صادرات یا ملت را انتخاب کنید.


مبلغ قابل پرداخت 50,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 3112

ثروتمند شدن حق الهی شماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما